Поширені запитання

  • Що таке «#БонусиЩастя»?

    Це нова довгострокова бонусна програма від мережі ресторанів «Confetti».

    Участь у програмі дає вам можливість:

    • отримувати 10% або 20% бонусів, в залежності від номіналу картки» за кожне відвідування, окрім спец пропозицій – на них нараховується 5% бонусів;
    • сплачувати бонусами до 50% рахунку навіть на ланч та сніданок;
    • святкувати свій День Народження та День народження членів родини зі знижкою 25%;
    • отримувати вигідні пропозиції та привілеї.

    1 БОНУС = 1 ГРИВНЯ

  • Скільки діє «#БонусиЩастя»?

    Програма діє необмежений час і може бути припинена мережею ресторанів «Confetti». У цьому випадку учасники будуть повідомлені за 2 (два) місяці до її завершення. Повідомлення про припинення програми буде розміщено на сайті програми або учасники будуть сповіщені яким-небудь іншим способом, встановленим «Confetti».

  • Де діє «#БонусиЩастя»?

    В усій мережі ресторанів Confetti:

    • пр. Героїв, 1м, (067) 586-20-36
    • пр. О.Поля, 104 А, (067) 561-33-73
    • пр. Гагаріна, 24, (067) 522-60-84
    • вул. Малиновського, 2, (067) 914-74-02
    • пр. Д. Яворницького, 41, (067) 622-74-07
    • вул. Писаржевського, 12, (067) 560-51-68
  • Що таке карта «#БонусиЩастя»?

    Є два типи карток – віртуальні та пластикові.

    • Віртуальна картка – це коли гість не бажає отримувати пластикову карту і може користуватися бонусами за допомогою мобільного номера телефона. Цей тип картки автоматично присвоюється номеру мобільного в момент реєстрації.
    • Пластикова картка – це звичайна пластикова картка, яка видається за бажанням гостя. Власник пластикової картки також має можливість користатися бонусами лише за номером мобільного.

    Підтвердженням участі у програмі «#БонусиЩастя є не картка, а виключно номер мобільного, вказаний при реєстрації. На один номер телефона можливо оформити тільки одну картку.

  • Як отримати карту «БонусиЩастя»?

    • власники дисконтних карток Confetti отримують 10% бонусну картку шляхом обміну
    • можливо придбати картку 10% за 4,99 грн. У цьому випадку на рахунок гостя нараховується 10 бонусів на наступне відвідуваня
    • за чек від 250 грн. цьому випадку на рахунок гостя нараховується 100 бонусів на наступне відвідуваня
  • Який термін дії картки «БонусиЩастя»?

    Карта «БонусиЩастя» має необмежений термін дії.

    Дію карти «БонусиЩастя» може бути припинено за бажанням учасника у випадку припинення участі в програмі або у випадку поломки/втрати та замінм на іншу картку.

  • Як активувати карту «БонусиЩастя»?

    Для отримання можливості списувати накопичені бонуси картку необхідно активувати. Це можливо зробити зручним для вас способом:

    • заповнити паперову анкету та передати її адміністратору ресторану;
    • зареєструватися онлайн на сайті www.confetti.in.ua;
  • Що таке особистий кабінет і для чого він потрібен?

    Особистий кабінет – це спеціальний розділ сайту, доступний тільки реєстрації в ньому. В своєму особистому кабінеті ви можете отримати персональні пропозиції та інформацію про стан свого бонусного рахунку, подивитися історію покупок, самостійно зареєструватися в програмі лояльності.

  • Чи можу я змінити дані, зазначені в моїй анкеті?

    Так, ви можете змінювати свої анкетні дані окрім дати народження. Це можна зробити трьома способами:

    • на сайті в особистому кабінеті;
    • заповнивши анкету у ресторані;
    • змінити дату народження можливо відправивши листа на електронну адресу info@confetti.in.ua, прікріпивши відповідні документи
  • Чи захищені мої особисті дані?

    Так, всі дані захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».

  • Коли моя карта буде активована?

    В залежності від обраного вами способу реєстрації карта буде активована в такий строк:

    • протягом 2 (двох) тижнів, якщо ви реєструвалися, заповнюючи паперову анкету;
    • миттєво, якщо ви реєструвалися на сайті;

    Дізнатися про активації карти можна запитавши співробітника рестрана або в своєму особовому кабінеті.

  • Чи можу я передати картку іншій людині?

    Карта є персональним засобом ідентифікації покупця. Передача карти сторонній особі це відповідальність учасника. При передачі картки в користування іншим особам, оператор не несе відповідальності за заподіяну клієнту збитки. При активації карти учасник висловлює свою однозначну згоду з правилами ПЛ і участю в ній. Списання бонусів не можливе без секретного коду, яким є останні 4 цифри номеру авто дзвінка, який надходить на мобільний, на який зареєстровано картку.

  • Що таке бонуси?

    Бонуси – це винагорода за те, що ви робите покупки в ресторанах мережі «Confetti». Це 10% або 20%, в залежності від номіналу картки, від вартості вашої покупки.

    1 БОНУС = 1 ГРИВНЯ

  • Як отримувати бонуси?

    • кожний раз, відвідуючи ресторани Confetti, при розрахунку називайте співробітнику свій мобільний або давайте пластикову картку.
    • 1 (один) бонус = 1 грн. (одна гривня). Бонуси нараховуються як відсоток на суму чека, сплачену грошима (за вирахуванням снижок, списаних бонусів тощо).
    • бонуси НЕ нараховуються і не списуються при використанні знижки 25% на День Народженя.
  • Як отримати більше бонусів?

    Брати участь в акціях програми «#БонусиЩастя».

  • Як дізнатися, які акції пропонуються для учасників програми?

    • інформацію про акції Confetti надсилає смс-повідомленням на мобільний номер учасника
    • також інформацію про акції можна дізнатися на сайті www.confetti.in.ua
  • Як дізнатися, скільки бонусів на моїй карті?

    • при розрахунку в чеку або запитавши у офіціанта
    • в особовому кабінеті на сайті www.confetti.in.ua
    • зателефонувавши за безкоштовним номером +38 089 123 10 10
  • Як розраховуватися бонусами?

    Щоб розрахуватися бонусами за ваші покупки в ресторанах Confetti необхідно сказати про бажання списати бонуси офіціанту до отримання розрахунку, надати пластикову картку за наявності та назвати свій номер мобільного. На ваш мобільний буде здійснено авто дзвінок, 4 останні цифри номеру це код, який треба назвати офіціанту для списання бонусів. Без коду списання не можливе

    • бонусами НЕ можна розрахуватися при використанні знижки 25% на День народження.
    • бонусами можливо сплатити до 50% рахунку
  • Чи можуть бонуси «згоріти»?

    • бонуси діють 60 днів з моменту нарахування, та анулюються, якщо не робити покупок у цей період
    • щоб подовжити термін дії бонусів необхідно робити покупку на будь-яку суму мінімум 1 раз на 2 місяці
    • за 7 днів до дати згоряння бонусів учаснику буде надіслане попередження у вигляді смс-повідомлення
    • термін дії бонусів, отриманих за участь в акції, може бути різним та встановлюється оператором залежно від умов акції
  • Якщо мені не нарахували або не правильно списали бонуси?

    При виникненні питань щодо неправильного нарахування, або списання бонусів з вашої картки, необхідна обов'язкова наявність чека розрахунку, в якому була здійснена транзакція. При відсутності чека, претензії не приймаються.

  • Повернення бонусів при поверненні товару

    При поверненні товару, який частково оплачено готівкою, а частково за рахунок надання знижки у вигляді зменшення вартості товару за накопичення бонусів, частина суми покупки повертається учаснику готівкою, а решту у вигляді бонусів повертається на бонусний рахунок.

  • Скільки карт «#БонусиЩастя» я можу отримати?

    • на один номер телефона можливо зареєструвати тільки одну картку
    • картки між собою не поєднуються
    • перерахувати бонуси с однієї картки на іншу не можливо
  • Чи можу я подарувати карту?

    Ні. Для того щоб отримати бонусну картку «#БонусиЩастя», людина має ОСОБИСТО заповнити анкету покупця і своїм підписом підтвердити згоду на участь у програмі лояльності «#БонусиЩастя».

  • Блокування картки

    Ваша картка може бути заблокована з причини, пов'язаної з автоматичною системної блокуванням, внаслідок перевищення допустимої кількості покупок – 10 на добу, 100 в місяць. Розблокувати картку необхідно звернувшись до співробітника ресторану.

  • Що робити, якщо я втратив (-ла) пластикову карту?

    Якщо ви втратили/пошкодили вашу пластикову карту, зверніться до співробітника ресторану і отримайте нову пластикову картку. Стару картку буде автоматично заблоковано, а історію покупок та бонусний баланс буде перенесено на нову.

  • Якщо я хочу відмовитися від повідомлень «#БонусиЩастя»?

    Ви можете відмовитися від SMS та E-mail повідомлень програми «#БонусиЩастя», зазначивши в особистому кабінеті відмову від повідомлень.