Поширені запитання
-
Що таке «#БонусиЩастя»?
Це нова довгострокова бонусна програма від мережі ресторанів «Confetti».
Участь у програмі дає вам можливість:
- отримувати 10% або 20% бонусів, в залежності від номіналу картки» за кожне відвідування, окрім спец пропозицій – на них нараховується 5% бонусів;
- сплачувати бонусами до 50% рахунку навіть на ланч та сніданок;
- святкувати свій День Народження та День народження членів родини зі знижкою 25%;
- отримувати вигідні пропозиції та привілеї.
1 БОНУС = 1 ГРИВНЯ
-
Скільки діє «#БонусиЩастя»?
Програма діє необмежений час і може бути припинена мережею ресторанів «Confetti». У цьому випадку учасники будуть повідомлені за 2 (два) місяці до її завершення. Повідомлення про припинення програми буде розміщено на сайті програми або учасники будуть сповіщені яким-небудь іншим способом, встановленим «Confetti».
-
Де діє «#БонусиЩастя»?
В усій мережі ресторанів Confetti:
- пр. Героїв, 1м, (067) 586-20-36
- пр. О.Поля, 104 А, (067) 561-33-73
- пр. Гагаріна, 24, (067) 522-60-84
- вул. Малиновського, 2, (067) 914-74-02
- пр. Д. Яворницького, 41, (067) 622-74-07
- вул. Писаржевського, 12, (067) 560-51-68
-
Що таке карта «#БонусиЩастя»?
Є два типи карток – віртуальні та пластикові.
- Віртуальна картка – це коли гість не бажає отримувати пластикову карту і може користуватися бонусами за допомогою мобільного номера телефона. Цей тип картки автоматично присвоюється номеру мобільного в момент реєстрації.
- Пластикова картка – це звичайна пластикова картка, яка видається за бажанням гостя. Власник пластикової картки також має можливість користатися бонусами лише за номером мобільного.
Підтвердженням участі у програмі «#БонусиЩастя є не картка, а виключно номер мобільного, вказаний при реєстрації. На один номер телефона можливо оформити тільки одну картку.
-
Як отримати карту «БонусиЩастя»?
- власники дисконтних карток Confetti отримують 10% бонусну картку шляхом обміну
- можливо придбати картку 10% за 4,99 грн. У цьому випадку на рахунок гостя нараховується 10 бонусів на наступне відвідуваня
- за чек від 250 грн. цьому випадку на рахунок гостя нараховується 100 бонусів на наступне відвідуваня
-
Який термін дії картки «БонусиЩастя»?
Карта «БонусиЩастя» має необмежений термін дії.
Дію карти «БонусиЩастя» може бути припинено за бажанням учасника у випадку припинення участі в програмі або у випадку поломки/втрати та замінм на іншу картку.
-
Як активувати карту «БонусиЩастя»?
Для отримання можливості списувати накопичені бонуси картку необхідно активувати. Це можливо зробити зручним для вас способом:
- заповнити паперову анкету та передати її адміністратору ресторану;
- зареєструватися онлайн на сайті www.confetti.in.ua;
-
Що таке особистий кабінет і для чого він потрібен?
Особистий кабінет – це спеціальний розділ сайту, доступний тільки реєстрації в ньому. В своєму особистому кабінеті ви можете отримати персональні пропозиції та інформацію про стан свого бонусного рахунку, подивитися історію покупок, самостійно зареєструватися в програмі лояльності.
-
Чи можу я змінити дані, зазначені в моїй анкеті?
Так, ви можете змінювати свої анкетні дані окрім дати народження. Це можна зробити трьома способами:
- на сайті в особистому кабінеті;
- заповнивши анкету у ресторані;
- змінити дату народження можливо відправивши листа на електронну адресу info@confetti.in.ua, прікріпивши відповідні документи
-
Чи захищені мої особисті дані?
Так, всі дані захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
-
Коли моя карта буде активована?
В залежності від обраного вами способу реєстрації карта буде активована в такий строк:
- протягом 2 (двох) тижнів, якщо ви реєструвалися, заповнюючи паперову анкету;
- миттєво, якщо ви реєструвалися на сайті;
Дізнатися про активації карти можна запитавши співробітника рестрана або в своєму особовому кабінеті.
-
Чи можу я передати картку іншій людині?
Карта є персональним засобом ідентифікації покупця. Передача карти сторонній особі це відповідальність учасника. При передачі картки в користування іншим особам, оператор не несе відповідальності за заподіяну клієнту збитки. При активації карти учасник висловлює свою однозначну згоду з правилами ПЛ і участю в ній. Списання бонусів не можливе без секретного коду, яким є останні 4 цифри номеру авто дзвінка, який надходить на мобільний, на який зареєстровано картку.
-
Що таке бонуси?
Бонуси – це винагорода за те, що ви робите покупки в ресторанах мережі «Confetti». Це 10% або 20%, в залежності від номіналу картки, від вартості вашої покупки.
1 БОНУС = 1 ГРИВНЯ
-
Як отримувати бонуси?
- кожний раз, відвідуючи ресторани Confetti, при розрахунку називайте співробітнику свій мобільний або давайте пластикову картку.
- 1 (один) бонус = 1 грн. (одна гривня). Бонуси нараховуються як відсоток на суму чека, сплачену грошима (за вирахуванням снижок, списаних бонусів тощо).
- бонуси НЕ нараховуються і не списуються при використанні знижки 25% на День Народженя.
-
Як отримати більше бонусів?
Брати участь в акціях програми «#БонусиЩастя».
-
Як дізнатися, які акції пропонуються для учасників програми?
- інформацію про акції Confetti надсилає смс-повідомленням на мобільний номер учасника
- також інформацію про акції можна дізнатися на сайті www.confetti.in.ua
-
Як дізнатися, скільки бонусів на моїй карті?
- при розрахунку в чеку або запитавши у офіціанта
- в особовому кабінеті на сайті www.confetti.in.ua
- зателефонувавши за безкоштовним номером +38 089 123 10 10
-
Як розраховуватися бонусами?
Щоб розрахуватися бонусами за ваші покупки в ресторанах Confetti необхідно сказати про бажання списати бонуси офіціанту до отримання розрахунку, надати пластикову картку за наявності та назвати свій номер мобільного. На ваш мобільний буде здійснено авто дзвінок, 4 останні цифри номеру це код, який треба назвати офіціанту для списання бонусів. Без коду списання не можливе
- бонусами НЕ можна розрахуватися при використанні знижки 25% на День народження.
- бонусами можливо сплатити до 50% рахунку
-
Чи можуть бонуси «згоріти»?
- бонуси діють 60 днів з моменту нарахування, та анулюються, якщо не робити покупок у цей період
- щоб подовжити термін дії бонусів необхідно робити покупку на будь-яку суму мінімум 1 раз на 2 місяці
- за 7 днів до дати згоряння бонусів учаснику буде надіслане попередження у вигляді смс-повідомлення
- термін дії бонусів, отриманих за участь в акції, може бути різним та встановлюється оператором залежно від умов акції
-
Якщо мені не нарахували або не правильно списали бонуси?
При виникненні питань щодо неправильного нарахування, або списання бонусів з вашої картки, необхідна обов'язкова наявність чека розрахунку, в якому була здійснена транзакція. При відсутності чека, претензії не приймаються.
-
Повернення бонусів при поверненні товару
При поверненні товару, який частково оплачено готівкою, а частково за рахунок надання знижки у вигляді зменшення вартості товару за накопичення бонусів, частина суми покупки повертається учаснику готівкою, а решту у вигляді бонусів повертається на бонусний рахунок.
-
Скільки карт «#БонусиЩастя» я можу отримати?
- на один номер телефона можливо зареєструвати тільки одну картку
- картки між собою не поєднуються
- перерахувати бонуси с однієї картки на іншу не можливо
-
Чи можу я подарувати карту?
Ні. Для того щоб отримати бонусну картку «#БонусиЩастя», людина має ОСОБИСТО заповнити анкету покупця і своїм підписом підтвердити згоду на участь у програмі лояльності «#БонусиЩастя».
-
Блокування картки
Ваша картка може бути заблокована з причини, пов'язаної з автоматичною системної блокуванням, внаслідок перевищення допустимої кількості покупок – 10 на добу, 100 в місяць. Розблокувати картку необхідно звернувшись до співробітника ресторану.
-
Що робити, якщо я втратив (-ла) пластикову карту?
Якщо ви втратили/пошкодили вашу пластикову карту, зверніться до співробітника ресторану і отримайте нову пластикову картку. Стару картку буде автоматично заблоковано, а історію покупок та бонусний баланс буде перенесено на нову.
-
Якщо я хочу відмовитися від повідомлень «#БонусиЩастя»?
Ви можете відмовитися від SMS та E-mail повідомлень програми «#БонусиЩастя», зазначивши в особистому кабінеті відмову від повідомлень.